Suuri Eppu-loma ei sujunut kitkatta: soittaminen painoi ikävästi mieltä Pasi Kostiainen, Suosikki 2/1990
Eput sapattivapaan jälkeen ja uuden basistin kera.
Ammattimiehen ylpeydellä Antti Isokangas, Rumba 14/1990, s. 14-15
Eppu Normaalille rock ei ole kapinaa vaan positiivisesti koettua elämää. Syytökset aikuisviihteen tekemisestä bändi ravistaa harteiltaan. Lue.
Yksi hulttio ja neljä järkipoikaa: monumentti nimeltä Eppu Juho Juntunen, Soundi 6/1990, s. 106-109
Eppu Normaali on ja pysyy. Toki se on muuttunut yli kymmenvuotisen uransa aikana, mutta samalla se on vakiintunut instituutioksi. Lue.
Eppu Normaali on vakaa ja harkitusti tyhmä Ilkka Mattila, Helsingin Sanomat 15.6.1990
Kahden vuoden hiljaiselon jälkeen Eppu Normaali on palannut. Torstaina julkaistu Historian suurmiehiä -albumi pitää Eput yhä rockin Päätalona. Lue.
Martti Syrjän blues Hampurin satamassa Jyrki Hämäläinen, Suosikki 5/1991
Martin haastattelu ulkomailla asumisesta, lempibändeistä, Eppujen historiasta ym.
Eppu Normaali: vain tavallisia sekatyö- ja joutomiehiä Tapani Rytöhonka, Soundi 6/1991, s. 39-41
Eppu Normaali on Suomen rockhistorian tärkeimpiä yhtyeitä. Sen viisitoista vuotta kestänyt ura ei perustu musiikilliseen koulutukseen, minkä huomaa siitäkin, että suurin osa Epuista soittaa väärin. Lue.
Paskahatun paluu -levyarvostelu Asko Alanen, Soundi 6/1991, s. 77
Eppu Normaalin Paskahatun paluu antaa kovin yksi-ilmeiseksi rajautuneesta yhtyeestä monipuolisemman ja irtonaisemman kuvan. Lue.
Eppua, normaalia, lämpöä Eino Leino, Apu 1993
Studio Etanan jälkeen; lähinnä Martin haastattelua
Hyvää ja kaunista - etanan vauhdilla Mikko Saarela, Rumba 9/1993, s. 18-19
Hyvää ja kaunista sopisi niin hyvin Eppu Normaalin levyn nimeksi, sillä sitähän me yritetään tehdä, tuumii Martti Syrjä. Lue.
Grungea Ylöjärveltä Ilkka Mattila, Helsingin Sanomat 18.5.1993
Kolmen vuoden takaiseen edeltäjäänsä verrattuna Studio Etana on suorastaan särmikäs ja yllättävän tummasävyinen levy. Lue.